Y.Grek Y.Grek
143
BLOG

Poczet kulturalnych inaczej

Y.Grek Y.Grek Kultura Obserwuj notkę 0

Kolejne niezaszczytne miejsce w poczcie postanowiłem przyznać Panu o pseudonimie

trurl_z_klapaucjuszem

Profesor fizyki na amerykańskiej uczelni. Człowiek w wieku dojrzałym, wykształcony dawno już temu w Polsce, posiadający maturę.

W dyskusji o lustracji środowiska akademickiego posługuje się argumentami:

"Czy Pan kaze swojej zonie okresowo skladac na pismie oswiadczenia, ze nie dala w takich to a takich dniach zadnmemu innemu panu d....?"

(link do całego komentarza)

Minęło już kilka dni - a ciagle jestem zszokowany. Miałem fizyków za ludzi wybitnie inteligentnych, a inteligencja kojarzy mi się z czymś więcej, niż tylko ze sprawnym przetwarzaniem i interpretowaniem wzorów. Wydawało mi się, że profesor fizyki, to człowiek o szerokiej inteligencji, z którą związana jest kultura osobista. A potem natknąłem się na rozważania Hawkinga o stworzeniu świata, potem na blog Pana hazelharda i teraz wreszcie na pana trurla_z_klapaucjuszem.

I już nic nie wiem: jak można być tak ...... profesorem fizyki???

Y.Grek
O mnie Y.Grek

Nie lubię braku wychowania. Nawet gdy kogoś obrażam, to staram się to robić grzecznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura